Dráni írta. (Bornai Tibor) 1980 táján kaptam lehetőséget a nagyhatalmú Erdős Pétertől,(Hanglemezgyár) hogy egy nagylemeznyi anyagot felvegyek. Az akkor még nem KFT tagok, akikkel baráti viszonyban voltam, (Dráni, Náti) nagyon jó kis dalokat adtak nekem. El is készült a demo, a kb. 8 négyzetméteres albérletemben összezsúfolódva még Tolcsvay Lászlónak is megmutattuk, mindenkinek tetszett, aztán mégsem lett belőle semmi. Azt csak a Jóisten tudja, hogy miért nem... annyi minden történt akkoriban, én egyszerre dolgoztam is, meg egyetemre is jártam, (akkor végeztem a könyvtár szakot az ELTE-n) és nagyon nem tudtam a saját dolgaimat menedzselni. A Panta Rheitől már elszakadtam, egyedül kicsit tétova voltam, és ha nekem nem volt mindenek felett, életbevágóan fontos ez a lemez, ki másnak lett volna? Azért igyekszem ezeket a dalokat megőrizni, kár lenne, ha teljesen eltűnnének...

1 komment

Címkék: zene emlék

A bejegyzés trackback címe:

https://kismese.blog.hu/api/trackback/id/tr398346142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2016.09.30. 09:03:25

Annyira jól eltalált (megtalált) az egész_: zene,szöveg, ének, hangulat! Tökéletes február! Köszönöm, hogy újra,és újra meghallgathatom!
süti beállítások módosítása